Tuesday, August 31, 2010

Nickin rummusta...

Olen kerta kaikkiaan turhautunut ja ärtynyt... Olisin halunnut tehdä rummun jo valmiiksi, mutta puun sahaaminen ottaa oman aikansa.


Lähdin koiran kanssa lenkille sillä mielellä, että haen käärmeen, jonka olen pyytänyt. Ja aamulla näin unessa myös kurjensulan odottavan, kuten pyysin.


Tien sivussa olikin kuollut käärme, tällä kertaa rantakäärme, jonka poimin mukaani. Seuraavaksi suuntasin puidulle pellolle, jossa kurjet usein ovat olleet hakemaan sulkaa. Tiesin kyllä, missä kohdassa se odottaa. Päästyäni kohdalle, olin tikahtua nauruun: sulka oli juuri ja juuri 5 cm pitkä! Ei siis suinkaan upea, ylväs 40 cm:ä pitkä, kuten olin tainnut odottaa. Pitää opetella pyytämään selkeämmin... Kurjilla on hyvä huumorintaju.


Kotona laskin käärmeestä veret ja maalasin verellä Nickin rumpukapulan valmiiksi.


Kiitos, käärme, hengestäsi. Kiitos, kurki, sulastasi.

1 comment:

  1. Sangen mielenkiintoista ja kiehtovaa.. Olen hämmentynyt ja innoissani!

    Tervehtien, Pastori aka Target

    ReplyDelete